פניות הציבור

תלונה בכל עניין הנוגע לשירותים המוענקים לבית העסק, ניתן להגיש לממונה תלונות הציבור של החברה, מר לירון זלינגר, באחת מהדרכים הבאות:

בדואר אלקטרוני: [email protected]
בטלפון: 03-5410410

בדואר רגיל במשלוח לכתובת:

ממונה תלונות הציבור
פרי פיי תשלומים אלקטרוניים בע"מ
אחד העם 14, קומה 12 תל אביב.

לתשומת ליבכם, לצורך טיפול יעיל בפנייתכם יש לכלול בגוף הפנייה את הפרטים הבאים:
שם הפונה, מספר ח.פ., כתובת, מספר טלפון, תיאור פרטי הפנייה ומסמכים רלוונטיים.